درباره وبلاگ


این وبلاگ رو برای تمامی کسانی که مثل خودم تو نخ کارآگاهی هستن ساختم البته کسایی کهx360 هم دارن از این وبلاگ بدشون نمیاد
آخرین مطالب
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 63137
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


پازل ساز آنلاین بازی منچ آنلاین بازی بازی با میوه ها بازی ماشین سرعت بازی بیلیارد 1 نفری بازی بیلیارد آنلاین 2 نفری بازی
کلوپ کارآگاهان
این وبلاگ رو برای تمامی کسانی که مثل خودم تو نخ کارآگاهی هستن ساختم البته کسایی کهx360 هم دارن از اینوبلاگ بدشون نمیاد




"نوآر لس آنجلس" قرار بود شش دیسک باشد

 

Brenden Mcnamara رئیس شرکت  Team Bondi در مصاحبه با سایت گیم اسپات گفت که در حین ساخت بازی "نوآر لس آنجلس"، آنها به حجم داده ای معادل 5 یا 6 دیسک رسیده بودند. اما ظاهرا اطلاعات این بازی به شدت فشرده سازی شده که در 3 دیسک عرضه می شود.

Mcnamara در مورد این بازی گفت : "این بزرگترین نقشه ای است که ما و راک استار تا به حال ساخته ایم و حتی GTA هم به این بزرگی نبوده است."



چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:لس انجلس,نوار,6دیسک,, :: 16:0 ::  نويسنده : ghozmit


سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:لس انجلس,نوار,امتیاز,, :: 16:18 ::  نويسنده : ghozmit

Ghost Recon: Future soldier برای اوایل سال 2012

 

ژانویه سال 2009 زمانی که یوبی سافت برای اولین بار اعلام کرد که در حال ساخت "گوست ریکان: سرباز آینده" است، انتظار می رفت که این بازی تا آوریل 2010 آماده شود. اما یوبی سافت تاریخ انتشار را در ابتدا فوریه 2010  عنوان کرد که مدتی بعد به سه ماه آخر همان سال موکول شد. ولی این تاخیرهای پیاپی باز هم ادامه پیدا کرد و یوبی یک بار اعلام کرد قرار است سه ماه اول 2011 "سرباز آینده" را روانه بازار کند اما این تاریخ هم بعدا به سه ماهه اول 2012 موکول شده است. به گفته مدیر عامل این شرکت دلیل آخرین تاخیر در عرضه "سرباز آینده"، دور ماندن از هرج و مرج و شلوغی بازار بازی های اکشن در آخر سال است و همانطور که می دانیم بازی های ندای وظیفه و میدان نبرد و چرخ های جنگ همگی در اواخر امسال وارد بازار خواهند شد.

داستان این قسمت از گوست ریکان مربوط است به پروژه Future soldier ارتش آمریکا و ناتو که قرار است تیپ های پیاده در به تجهیزات کامپیوتری پیشرفته و آخرین تکنولوژی روز دنیا مجهز شوند



یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:تاخیری ها,گوست ریکون,, :: 15:22 ::  نويسنده : ghozmit

 

طبق گفته ها این بازی 25 الی 30 ساعت گیم پلی آن هم فقط در بخش داستانی دارد! با توجه به این شرایط وقتی به نقشه نگاه می کنیم و لس آنجلس سال 1947 را با این جزئیات می بینیم مطمئن خواهیم بود که بازی تکراری نخواهد شد.
 


ادامه مطلب ...


یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:لس انجلس,نوآر,, :: 15:17 ::  نويسنده : ghozmit

سایت خبری کوتاکو جزئیات مفصلی از بازی ندای وظیفه جنگاوری نوین 3 منتشر کرد. بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع خبری مختلف، جنگاوری نوین 3 به کلی چهره این سری بازی را تغییر خواهد داد و وضعیت شخصیت های مختلف در ندای وظیفه های قبلی مشخص خواهد شد

داستان این نسخه مدتی پس از اتمام قسمت دوم شروع می شود. آمریکا در حال دفاع در برابر یک حمله غافلگیرانه از طرف روسیه است و احتمالا هم در منهتن نیویورک خواهد بود. اما این تنها نقش بازی کننده در بازی نخواهد بود و جنگاوری نوین 3 همانند یک تور مسافرتی به اقصی نقاط جهان خواهد بود. بعضی از موقعیت هایی که بازیکنان در میان یک درگیری قرار خواهند گرفت عبارتند از : آمریکا - روسیه - هند - سیرالئون - سومالی - انگلستان - آلمان - فرانسه - جمهوری چک - امارات متحده العربی و ... . شخصیت هایی از قسمت های قبلی در ندای وظیفه 3 نیز حاضر خواهند بود و داستان این افراد در قسمت سوم ندای وظیفه کامل خواهد شد. دو شخصیت جدید از نیروی دلتا به نامهای " frost " و " sandman " نیز به بازی ملحق خواهند شد. در طول 15 ماموریت بازی، نقش های مختلفی از یک سرباز ساده تا یک مامور جسوسی فوق سری روسیه را به عهده خواهید گرفت و البته نقش دوست داشتنی توپچی هواپیمای   (AC-130 (spectre gunship نیز در این نسخه وجود خواهد داشت. البته از داستان بازی هم جزئیاتی در اینترنت درز کرده است اما در حال حاضر قابل استناد نیست. Robert Bowling یکی از افراد در شرکت اینفینیتی وارد،  در پاسخ به به یکی از سایت های خبری گفته است که : بخش هایی از این اطلاعات درست است اما در بازی نهایی ممکن است قسمت هایی متفاوت از آنچه تا به حال شنیده اید باشد.
همانطور که می دانید بازی جنگاوری نوین 3 روز هشتم نوامبر منتشر خواهد شد و به احتمال 99% اطلاعات منتشره در سایت های خبری درست خواهد بود!



یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:جنگ,جنگاوری مدرن3,جنگاوری نوین3,mw3, :: 15:14 ::  نويسنده : ghozmit