درباره وبلاگ


این وبلاگ رو برای تمامی کسانی که مثل خودم تو نخ کارآگاهی هستن ساختم البته کسایی کهx360 هم دارن از این وبلاگ بدشون نمیاد
آخرین مطالب
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 63101
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


پازل ساز آنلاین بازی منچ آنلاین بازی بازی با میوه ها بازی ماشین سرعت بازی بیلیارد 1 نفری بازی بیلیارد آنلاین 2 نفری بازی
کلوپ کارآگاهان
این وبلاگ رو برای تمامی کسانی که مثل خودم تو نخ کارآگاهی هستن ساختم البته کسایی کهx360 هم دارن از اینوبلاگ بدشون نمیاد





 

مرد هلندی که از سال 2009 پیراهن نراتزوری ها را میپوشد بعد از اتنقالش از رئال مادرید .سال گذشته از بهترین فصل زندگیش لذت برد و یک سه گانه تاریخی را با اینتر تصاحب کرد.و با کشورش تا فینال جام جهانی پیش رفت.

و نمایش های او باعث شد که بهترین هافبک سال 2010 انتخاب شود و به عقیده بسیاری شایسته بهترین بازیکن سال دنیا هم بود.

به هر حال امسال یک داستان دیگری برای اشنایدر بود و بعد از جدایی مربیشان مورینیو اینتر دیگر به قدرتمندی سال گذشته خود نبود و بعد از حذف تحقیر امیز مقابل شالکه قهرمانی ایتالیا را هم به رقیب دیرینه خود  میلان واگذار کردند و فقط به جام حذفی بسنده کردند.

اشنایدر پارسال از منچستر یونایتد به عنوان یک باشگاه زیبا نام برد قبل از اینکه در تابستان گذشته قرارداد خود را با اینتر تمدید کند. در 27 سالگی و هنوز بدون شک یکی از بهترین بازیکنان دنیا است ایا اینتر هنوز میتواند خواسته های او را براورده کند.؟

هافبک 25 ساله تاتنهام که در سال 2008 از دینامو زاگرب با مبلغ 12 میلیون پوند خریداری شد توانسته افراد بسیاری را به تحسین از خود وادار کند که از مهمترین ان ها سر الکس فرگوسن است.

امسال پس از ناکامی تاتنهام در کسپ سهمیه لیگ قهرمانان شایعه های جدایی مودریچ افزایش یافت.و خود او هم به این ها دامن زد با گفتن اینکه باشگاه باید خود را تقویت کند یا او باشگاه را ترک میکند.

 



ادامه مطلب ...


30 خرداد 1390برچسب:هاند,مرد,, :: 15:11 ::  نويسنده :

 

بعد از e3 2011 نوبت این نمایشگاه است که در تاریخ 26 تا 30 مرداد در کلن المان برگزار می شود. لیست شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور دارند از این قرار است:

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:gamescom, :: 13:15 ::  نويسنده : ghozmit

یک روز دیگر، یک سایت دیگر، و یک هک دیگر. این بار هم نوبت سگا است.

سگا در یک ایمیل به کاربران خود هشدار داده است که هر چه سریعتر رمز عبور خود را تغییر دهند و از انتخاب نام کاربری و مرز عبور یکسان خودداری کنند. البته این شرکت به کاربران خود اطمینان داده است که تمام رمز عبور ها کد شده بوده و هکرها فقط ایمیل، تاریخ تولد، و رمز عبورها را به صورت کد شده به دست آورده اند. پس از این حمله هکری به فروم سگا، این فروم به مدت 24 ساعت تعطیل شد اما ظاهرا همه چیز تحت کنترل است و از آن جایی که سرورهای مالی و اعتباری سگا هک در جای دیگری است، اطلاعات کارت های اعتباری کاربران نیز در معرض خطر قرار نگرفته.

هنوز هیچ گروه هکری مسئولیت این حمله به سگا را گردن نگرفته است و گروه Lulzsec هم که چندی پیش سایت بتسدا را هک کرد، گفته است که این یکی کار آن ها نبوده است.



شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:52 ::  نويسنده : ghozmit
شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:50 ::  نويسنده : ghozmit

با سلام

بینندگان محترم وبلاگ لطفا به شماره تلفن مطلب پایین زنگ نزنید چون موبایل من رو به سرقت بردند و من قاذر به جوابدهی نیستم البته با استفاده از برنامهی ساخت مدل صورت و چهره رد سارق رو با دوستام زدیم حیف که در زمان سرقت گوشیم دست خودم نبود وگرنه سارق نمیتونست گوشیم رو بدزده .الان چند تا از بچه ها در محل سرقت (فروشگاه شهروند)حضور دارن چندتا عکس از سارق چاپ کردم و دادم دستشون به محض اینکه سارق اون دور و ورا پیداش بشه دخلش اومدهدر ضمن این رو هم بگم که افراد vipکلوپ کارآگاهان که فرستادمشون اونجا همه مجهز به شنود از راه دور و جی پی اس و دستبند فلزی هستند . وقتی دزد رو گرفتیم بهتون خبر میدم



شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, :: 15:25 ::  نويسنده : ghozmit


جمعه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 13:17 ::  نويسنده : ghozmit
جمعه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 13:12 ::  نويسنده : ghozmit

تصاویری جدید از گوست ریکان:سرباز آینده در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 13:2 ::  نويسنده : ghozmit

نینتندو کنسول جدید خودرا در e3معرفی کرد



ادامه مطلب ...


جمعه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 12:59 ::  نويسنده : ghozmit

مایکروسافت فرمان جدیدی برای بازی فورزا 4 در نظر گرفته است این فرمان از سیستم بلوتوث پشتیبانی میکند



ادامه مطلب ...


جمعه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 12:53 ::  نويسنده : ghozmit