درباره وبلاگ


این وبلاگ رو برای تمامی کسانی که مثل خودم تو نخ کارآگاهی هستن ساختم البته کسایی کهx360 هم دارن از این وبلاگ بدشون نمیاد
آخرین مطالب
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 93
بازدید کل : 63120
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


پازل ساز آنلاین بازی منچ آنلاین بازی بازی با میوه ها بازی ماشین سرعت بازی بیلیارد 1 نفری بازی بیلیارد آنلاین 2 نفری بازی
کلوپ کارآگاهان
این وبلاگ رو برای تمامی کسانی که مثل خودم تو نخ کارآگاهی هستن ساختم البته کسایی کهx360 هم دارن از اینوبلاگ بدشون نمیاد




تاریخ انتشار: 15 نوامبر 2011( 24 آبان 1390)
زمانی که اولین بازی از سری بازیهای اساسین کرید منتشر شد، عملکرد زیاد خوبی نداشت و خیلی متزلزل ظاهر شده بود بود اما به مرور زمان قدرتمند ظاهر شد و توانست در صنعت بازیسازی حرفی برای گفتن داشته باشه. بی شک اساسین کرید 2 و 3(brotherhood) به عنوان دو بازی سرشار از خلاقیت، نوآوری و یکی از لذت بخش ترین بازی ها، در قلب گیمر ها و هچنین در تاریخ بازی ها جاودانه خواهند بود در تنیجه انتظاراتی که از این بازی یعنی assassins creed revelation می رود خیلی بالاست.
به نظر من تمام کسانی که بدنبال یک بازی کاملاً داستان محور هستند بی صبرانه منتظر این بازی هستند (اولین نفر خودم). همانطور که مطلع هستید این بازی هم دنباله روی شخصیت اتزیو هست و در همان دوره ی زمانی پیشین زندگی می کند که به گفته ی سازنده های این بازی هدفش این است که به داستان اتزیو آدیتوره دی فیرنزه (که در این بازی در 50 سالگیش به سر می برد) و الطیر ابن العهد (اسطوره ی اولین نسخه از این بازی) پایان بده، ساخته می شود. خوشبختانه این بازی شامل سناریوهای جدید و مهیج است که بازی را خیلی زیبا و دلچسب می کند و بازی هم از ایتالیا به ترکیه تغییر مکان یافته جایی که امپراطوری آتومن به قدرت رسیده است. دزموند مایلز هم مثل همیشه در این بازی حضور دارد که به وسیله (animus) از زمان حال به زمان گذشته سفر می کند که کنترل اتزیو رو در دست بگیرد. با این تفاوت که این دفعه به کما رفته و همین باعث می شود که animus خوب کار نکند. بهر حال در طی بازی کردن بعضی مسائلی که در نسخه های قبل برای گیمر ها کنگ و مبهم بود در این نسخه کاملآً روشن و شفاف سازی می شود تاجایی که کارگردان پرآوازه ی این بازی یعنی الکساندره آمانیکو گفته که در این پرونده به تمام سؤالاتی که درباره ی شخصیت های اتزیو و الطیر وجود داشت پاسخ می دهیم و توضیح می دهیم که چرا اتزیو برای ما اینقدر مهم است؟ نقش واقعی اش در این قصه چیست؟ الطیر چه تأثیری بر سرنوشت اتزیو در این بازی دارد؟ و در نهایت دزموند چه نقشی را در کل این ماجرا بازی می کند؟
در این داستان اتزیو به دنبال رد پاهایی از الطائر است که وقتی آه را پیدا می کند صحنه هایی از الطیر برایش تداعی می شود که برای دزموند انگار دیدن خواب در خواب است.



7 تير 1390برچسب:, :: 11:49 ::  نويسنده :

سایت GameSpot  شب گذشته اعلام کرد که با توجه به منابع خود اطمینان دارد که مسئولان Rockstar در حال کار بر روی بازی Grand Theft Auto V هستند . مسئولان Rockstar نیز در مورد این خبر واکنشی نشان  ندادند اما امروز به سرعت سایت GameSpot خبر خود را تصحیح و ویرایش کرد و اعلام کرد که حتی یک دامنه اینترنتی نیز به این نام ثبت شده است!

آنها حتی ادعا کردند که Rockstar در حال طراحی مراحل است و حتی مینی گیم های بازی را نیز در دست ساخت دارد .

امروز مسئولان Take-Two  به گمانه زنی ها پایان دادند  واعلام کردند که نسخه جدیدی از این بازی در دست ساخت است .

تاریخ انتشار این بازی را نیز در سال 2012 اعلام کرده اند همچنین شایعاتی وجود دارد که داستان این بازی در شهر  San Andreas اتفاق می افتد .
نسخه Grand Theft Auto IV یک موفقیت بزرگ برایRockstar بود به طوری که بازی تا کنون نزدیک به 20 میلیون نسخه فروش داشته است .
حسین براتی( Ichimaro Gin )



7 تير 1390برچسب:, :: 11:47 ::  نويسنده :

رافائل واران (25-4-1996 ، ليل) مدافعي با آينده اي اميد بخش و حال حاضري درخشان است . با اين كه به تازگي 18 ساله شده ، تحسين تمام فوتبال اروپا را در فصل اول حضورش در دنياي حرفه اي برانگيخته است . قد فوق العاده اش (1.91 سانتي متر) ، به او اجازه مي دهد كه در بازي هوايي كاملا برتر باشد ،‌چند پستگي او باعث مي شود كه هم يك مدافع مستحكم باشد و هم يك هافبك وسط ، هوش بالايش باعث شده كه در كل فصل فقط دو كارت زرد بگيرد و سرعت ، بازي خواني و قدرت دريبل زني اش باعث شده كه يكي از مهمترين بازيكنان لنس باشد و حتي در بازي آخر تيمش برابر آرلس آويگنون ، بازوبند كاپيتاني را هم به بازو ببندد .

 

واران در آكادمي لنس كه يكي از بهترين ها در فرانسه در سالهاي اخير بوده رشد كرده است و در خانواده اي از مارتينيك رشد كرده (پدرش در له مورن - روگ متولد شده است) . بازيكن جديد رئال مادريد فصل گذشته 23 بازي در ليگ انجام داده كه در 22 تايش فيكس بوده است . با اين كه پستش مدافع است اما دو گل هم در بازيهاي خار خانه برابر كائن و موناكو زده است (هر دو بازي 1-1 تمام شد) .
اولين بازي واران در برد 2-0 برابر مونتپليه در 6 نوامبر 2010 بود . سه هفته بعد (در هفته 15) به تركيب اصلي زير نظر ژان گاي ولمه رسيد . اريك آسادوريان ، بازيكن سابق و مربي فعلي آكادمي لنس ، اين مدافع را اين گونه توصيف مي كند : "يك بازيكن درجه يك كه در زمين كار را بسيار راحت مي كند . مطمئنم كه موفق خواهد شد . " هم تيمي جديدش ،‌سرجيو راموس ، مي تواند الگوي جديدش در رئال مادريد باشد چرا كه مدافع اهل كاماس نيز پس از اولين فصل حضور خود در لاليگا به رئال مادريد پيوست و حالا يك ليدر واقعي و يكي از محبوب ترين بازيكنان تيم است .
رافائل واران اولين بازي ملي خود را در تيم ملي زير 18 سال فرانسه برابر دانمارك انجام داد كه گل دوم را در 4 شهريور در اين بازي دوستانه (2-0) زد . پس از دومين بازي با اين تيم به تيم زير 21 سال رسيد كه تا كنون سه بازي در اين تيم انجام داده كه دومي برابر اسپانيا بود كه در آن بازي سرجيو كانالس ، ناچو فرناندز و خوان كارلوس از رئال مادريد حضور داشتند . فرانسه آن بازي را 3-2 برد .



7 تير 1390برچسب:, :: 8:26 ::  نويسنده :

اینم یه تم دیگه از یازی پاندای کونگ فو کار1

مشخصات تم مانند پایینیه

http://www.mediafire.com/?2n725g42aerddi8

رمز ورود به قسمت دانلود:karagahanclub

اگه با ریختن تم مشکلی داشتید تو قسمت نظرات بگید



دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 15:52 ::  نويسنده : ghozmit

ایندفعه تم crisis2رو برای ایکس باکس 360 گذاشتم برای دانلود .

توجه:این تم برای داشبور کینکت (nxe)هست و بر روی دیگر داشبورد ها کار نمیکنه.

رمزورود به قسمت دانلود:karagahanclub

http://www.mediafire.com/?gx15xnt2j91e09g



دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 15:42 ::  نويسنده : ghozmit

دقت داشته باشید که همه جا این فیلمو دارن میفروشن ولی این وبلاگ اونو واسه دانلود گذاشته

http://www.mediafire.com/?so363su6czmpwrq

رمز :karagahanclub

این رمزو در زمانی که میخواهید دانلود کنید باید بزنید(رمز ورود به قسمت دانلود)

رمز فایل فشرده:www.karagahanclub.loxblog.com



 برای آموختن طریقه صحیح پاسکاری در pes2011به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...


دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 13:48 ::  نويسنده : ghozmit

چطور میشه پنالتی کامپیوتر رو مهار کرد؟

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 13:45 ::  نويسنده : ghozmit

دروازبان آویزون بر تیرک

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 6 تير 1390برچسب:دروازه بان,pes2011,آویزون بر تیرک,, :: 13:39 ::  نويسنده : ghozmit

کپی کردن بازیکنا از روی یکدیگر!

قبل از توضیح در این مورد به عکس زیر توجه کنید.

 



ادامه مطلب ...